czwartek, 18 czerwca 2020

AŻ DO PRZELUDNIENIA

(nie wchodzić)
*
 *
 *
JESTEŚMY VII GENERACJĄ
(pomimo, że galaktyczny świat się zmienia)
- w 99,9%, ziemian ucieleśnienia.
Przez wietrzny na wieczny czas, pobratymcy (z generacji I-V, niebywale wysoko rozwiniętych kultur) - rozesłani 
po 14 Światach Wszechświata, 
krążą wokół nas!
(czyli, drogi bracie - 15 nam Światów w temacie).
*
 *
 *
(09:31)
"Na ciele i umyśle zdrowy", bezrobotny mi znad głowy narkotykowy (tata psychopata). Z racji wymuszonej przeze mnie rozpierduchy ścian, jest tam sam: Tak jak wczoraj (b. wyciszenie), przy użyciu elektrycznej "zakrętarki"- wykręcając wkręty, dostał się do skrytki w użytkowym meblu, czym "fedruje" w łazienki heblu...
 *
 *
(od 12:39)
Puściłem u siebie transmisję (tak, by mnie słyszał narkotykowy nad moją głową) 
- "melodię ludową!
*
 *
za posiadanie - 3 lata
za produkcję i handel - do lat 12
*
(12:52)
TEN MI NAD GŁOWĄ
(w danym momencie)
- ...głupieje, gdy ja "płaczę", a nie się śmieję.
*
(14:05)
Nie dotarli jeszcze "zaufani likwidatorzy szkód",
to maskuje (taki sobie nucę kawał) - starając się,
 bym tego nie rozeznawał.
*
WIEM,
kto tych psychopatów, jako grzecznych, miłych, wręcz przyjacielskich zna - i dzień dobry"
z nimi ma...
*
(wstęp wzbroniony)
*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz