wtorek, 16 czerwca 2020

ORIENTACJA

*
 *
Mając (wówczas) 15 lat, zapytał mnie starszy wnuk: 
"Dziadek, co sądzisz o gejach"?
*
Wnuczku - na wieczny czas, zawsze żyli wśród nas. Gdzie nie wiedząc o tym, nieomal przez 5 lat (aż do swej przeprowadzki), z Adrianem się kolegowałem (mieszkaliśmy na jednej ulicy, i bardzo często wracaliśmy z pracy jednym autobusem) - i jako do człowieka, żadnych uwag nie miałem.
*
odp.:
"Niech sobie będą (dziedzicznie) - tylko w naszej kulturze, 
niech nie całują się publicznie".
*
OSOBIŚCIE UWAŻAM:
Że prócz genetyki (i moja w tym racja) - brak na czas rozumnego uświadomienia, gdy (pierwsza)
inicjacja....
*
(z internetu)
W wieczornym wystąpieniu na żywo na Facebooku Biedroń przywołał
argument swojej mamy, że w kwestii praw osób LGBT, nie chodzi o niego
samego, tylko o miliony takich osób w Polsce.
„TYSIĄCE”
- bo naciąga się zorze jak tylko może...
*
(najlepiej, dla własnej strony - że z 32 miliony!)
*
 *
NARKOTYKOWY
(od 18:44 - ....)
Bez komentarza: "Ściągnął na łeb na szyję" remontowców, do pełnego remontu tamtego nad  głową mi mieszkania
(= wytwórczej dziupli amfetaminy) 
- to ku mnie, młotek rozważa!
Czyli, 
tym co teraz też przedstawiam 
- maskuje schowki na pokoju "C" lewej ścianie,
gdzie nocne było "bań" pobieranie...
*
 *
 *
(21:36)
Ucichło..., i powiedzmy, u Kupały. Od jutra, jak "przy remoncie u sąsiada": Przynajmniej przez tydzień,
piły, wiertarki, ucinarki - grać będą, 
jak grać miały!
(to: że nastąpi remontowa codzienność - chyba,
że wystąpi nowe zło?).
*
https://ostatniamatnia.blogspot.com/2020/06/pomimo-at-komputer-swiat.html  
*
 *
*
https://www.instagram.com/wiktorjan.w/?hl=pl  
*
 *
 *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz